חדשות היום

כותרות היום:  Spotify Wrapped

כל החדשות על "Spotify Wrapped"

מה אנחנו יודעים על Spotify Wrapped

Spotify Wrapped (בתרגום חופשי לעברית: ספוטיפיי עָטוּף) הוא קמפיין שיווקי ויראלי של שירות הזרמת המוזיקה השוודי ספוטיפיי, המתפרסם מדי שנה מאז 2016. הקמפיין מתפרסם בכל תחילת דצמבר של כל שנה, ומראה סטטיסטיקות ונתונים על ההאזנות של המשתמש בשירות.

Spotify Wrapped כולל בדרך כלל את חמשת המוזיקאים שהמשתמש האזין להם בתדירות הגבוהה ביותר, את השירים שהמשתמש הקשיב להם הכי הרבה ואת הז'אנרים הזמרים האהובים על המשתמש. גם למפיקי תוכן בפלטפורמה יש גישה לגרסה של Spotify Wrapped, הכוללת את מספר הפעמים שהתוכן שלהם הוזרם באותה שנה. בנוסף לנתונים אישיים, Spotify Wrapped כולל גם מידע על פעילות בשירות כולו. בעוד ש-Spotify Wrapped מכונה בדרך כלל אוסף שנתי של נתונים, רק פעילות מ-1 בינואר ועד תאריך לא ידוע ב-2 החודשים האחרונים של השנה, נספרת עבור כל שנה נתונה.

Spotify Wrapped פופולרי מאוד ברשתות החברתיות, ומדי שנה מגיע למיליוני אנשים ברשתות החברתיות. שחרורו בתחילת דצמבר או בסוף נובמבר בכל שנה, מלווה בדרך כלל בשלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה. הקמפיין השיווקי זכה גם לשבחים וגם לביקורת על כך שהוא מספק לספוטיפיי פרסום בחינם והוא נדון בהקשר לשאלות פרטיות. פרשנים גם ניתחו את ההשפעות של Spotify Wrapped על תעשיית המוזיקה וביקרו אותה.

עד כמה פופולרי חיפוש : "Spotify Wrapped" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button