מניות
Trending

Amazon stock – חדשות

מניית אמזון


כל החדשות על "Amazon stock"

מה אנחנו יודעים על Amazon stock

אמזון.קום בע"מ (באנגלית: .Amazon.com Inc;‏ נאסד"ק: AMZN), המוכרת בשם המקוצר אמזון, היא חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן. החברה שבסיסה בסיאטל, וושינגטון, נוסדה ב-5 ביולי 1994. היא הייתה מחלוצות המסחר באינטרנט והתפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. עם התפתחותה של החברה ניתן לקנות באתר החברה מגוון רחב מאוד של מוצרים.

בעשור הראשון של המאה ה-21 הרחיבה אמזון את פעילותה לתחומים נוספים מלבד המסחר האלקטרוני. החברה היא יצרנית קורא הספרים האלקטרוני הראשון, האמזון קינדל (Kindle) ומספקת חנות ספרים להורדה למכשיר. כמו כן היא מפעילה חנות אפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד, אשר כפופה לפיקוח וסינון. מאז 2006 הובילה אמזון את התחום הצומח של מחשוב ענן, תחת היחידה העסקית AWS.

על פי דירוג חברת דירוג האתרים אלכסה, נכון ל-2021, אמזון הוא האתר ה-11 הנצפה ביותר באינטרנט.

בתחילת 2023, העסיקה החברה כ-1,541,000 עובדים ברחבי העולם, ושווי השוק שלה עמד על כטריליון דולר. על פי חברת המחקר EMarketer, נתח השוק של אמזון עומד על 38% מסך המסחר המקוון בארצות הברית. אמזון היא אחת מחמש חברות הביג טק - חברות טכנולוגיית המידע הגדולות ביותר בארצות הברית.

כמה שווה מניית אמזון? Amazon (AMZN)

היי חברים מניית אמזון עומדת בפני ספליט של 1 ל 20 וזה אומר שהמניה תיהייה הרבה יותר נגישה למשקיעים עצמאיים. לכן זאת הזדמנות טובה לנסות ...

סיכום הדוח הרבעוני של אמזון

אמזון מדווחת רווחים לרבעון הראשון של 2022 והמשקיעים לא אוהבים את מה שהם רואים. יש הרבה על מה לדבר...

איך להעריך את מניית אמזון ומה מחיר היעד שלה? הערכת שווי לפי מודל SOPT שלב אחר שלב! AMZN_STOCK

מניית אמזון היא אחת המניות הפופלריות ביותר. עם זאת, מצאתי שלהעריך אותה זה בכלל לא פשוט. בסרטון אני מפרק את המודל העסקי שלה ל-6 ...

עד כמה פופולרי חיפוש : "Amazon stock" בישראל

2,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button