חדשות היום

Invincible

כל החדשות על "Invincible"

מה אנחנו יודעים על Invincible

Invincible (בלתי מנוצח) הוא אלבום האולפן העשירי והאחרון של הזמר והיוצר מייקל ג'קסון עד למותו. האלבום יצא לאור באוקטובר 2001, בידי החברה, אפיק. האלבום יצא לאחר שש שנים שבהן לא הקליט ג'קסון אלבום אולפן. לאלבום קדם אלבום הרמיקסים, Blood on the Dance Floor, משנת 1997 שכלל שירים חדשים ורמיקסים לשירים קודמים.

האלבום נמכר ב-13 מיליון עותקים ברחבי העולם, כאשר רק בשבוע הראשון לצאתו נמכר בכ-366 אלף עותקים בארצות הברית בלבד. הוא הגיע למקום ראשון במצעדי המכירות באחד עשר מדינות ברחבי העולם. למרות זאת, האלבום נחל כישלון מסוים, בהשוואה לאלבומיו הקודמים של ג'קסון.

מן האלבום הזה יצאו הסינגלים "cry" ,"You Rock My World" ו-"Butterflies". הסינגלים ששוחררו זכו להצלחה חלקית, כאשר הסינגל המוביל מהאלבום, "You Rock My World", הגיע למקום העשירי בבילבורד הוט 100 האמריקאי, מקום ראשון בצרפת ולפסגת המצעדים ברחבי העולם. ב-2002, ג'קסון היה מועמד לזכייה בפרס גראמי בקטגוריית מבצע הפופ הטוב ביותר על עבודתו בשיר "You Rock My World", אך לא זכה.

לאחר מותו של מייקל ג'קסון ב-25 ביוני 2009, האלבום נכנס למצעדי האלבומים ברחבי העולם, בדומה לשאר אלבומיו של ג'קסון שזכו לפופולריות מחודשת.

האלבום יצא בעטיפות מוגבלות בצבעים שונים: כחול, ירוק, אדום וכתום.

עד כמה פופולרי חיפוש : "Invincible" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Check Also
Close
Back to top button