חדשות היום

מבזק חדשות: כריסטינה אגילרה

כל החדשות על "כריסטינה אגילרה"

מה אנחנו יודעים על כריסטינה אגילרה

כריסטינה מריה אגילרה (באנגלית: Christina María Aguilera; נולדה ב-18 בדצמבר 1980) היא זמרת ושחקנית אמריקאית. עבודתה זיכתה אותה בפרסים רבים, בהם חמישה פרסי גראמי, פרס גראמי הלטיני אחד, פרסי המוזיקה של אם טי וי, מועמדת לפרס גלובוס הזהב וכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד על תרומתה הרבה למוזיקה.

אגילרה התחילה את קריירת השירה שלה בגיל 11 כשהופיעה בתוכנית הילדים הפופולרית של דיסני בשנות ה-90 "מועדון מיקי מאוס", אך הפריצה הגדולה שלה התרחשה בגיל 17, כאשר שלושה סינגלים מאלבום הבכורה שלה Christina Aguilera, הגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי.

מגזין הרולינג סטון דירג אותה במספר 58 ברשימת "100 הזמרים הגדולים של כל הזמנים", והיא הפכה לצעירה מבין הזמרים המופיעים ברשימה, שירה "Beautiful", דורג על ידי ערוץ VH1 במקום ה-18 ברשימת השירים הטובים ביותר של העשור, ואילו בילבורד דירג אותה כאמן המצליח ביותר של העשור הראשון של המאה ה-21, מגזין פורבס דירג את אגילרה כאישה המשפיעה ביותר לשנת 2007, בשנת 2013 טיים מגזין דירג את אגילרה כאחת מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם, בשנת 2016 מגזין גלאמור דירג את אגילרה כאישה הכי סקסית בעולם. אגילרה היא אחת הזמרות עם המכירות הגבוהות ביותר בקטגוריית הפופ של המאה 21[דרוש מקור].

עד כמה פופולרי חיפוש : "כריסטינה אגילרה" בישראל

2,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button