חדשות היום

כותרות היום:  All Too Well

jake gyllenhaal, Taylor Swift

כל החדשות על "All Too Well"

מה אנחנו יודעים על All Too Well

"All Too Well" (בעברית: "יוֹתֵר מִדַּי טוֹב") הוא שיר שהוקלט על ידי הזמרת-יוצרת האמריקאית טיילור סוויפט, מתוך אלבומה הרביעי, Red. השיר יצא לאור ב-22 באוקטובר 2012, בסמוך לצאת האלבום עצמו, על ידי חברת התקליטים ביג משין רקורדס. "All Too Well" הוא בלדת פאוור מסוגת הקאנטרי והרוק הקל, המדברת על עוגמת נפש שנגרמה כתוצאה ממערכת יחסים רומנטית שחדלה מלהתקיים, תוך שימוש במטפורות ודימויים המעצימים את תחושותיה ורגשותיה של סוויפט.

השיר בוצע לראשונה ב-26 בינואר 2014, במהלך טקס פרסי גראמי ה-56. מבקרי מוזיקה עכשווית למבוגרים שיבחו את הפקתו ואת מילותיו של השיר, שלטענתם "מעוררות אצל המאזין סערת רגשות", תוך שהכריזו עליו כעל השיר הטוב ביותר מ-Red. בנוסף לכך, הם הכתירו אותו לשיר הטוב ביותר בקריירה של סוויפט. הוא הפך לשיר הדגל שלה בקרב מעריציה, תוך שהוא דורג במקום הראשון ברשימות רבות בהן דורגו כל שיריה לפי הסדר, כמו רשימת "השירים הטובים ביותר של טיילור סוויפט, לפי דירוג" שפורסמה על ידי NME.

מבחינה מסחרית, השיר זכה להצלחה רבה אף על פי שלא יצא כסינגל. הוא הגיע למקום ה-80 במצעד הבילבורד הוט 100, תוך שהגיע למקום ה-17 במצעד שירי הקאנטרי ולמקום ה-58 במצעד הקאנטרי איירפליי. בקנדה הוט 100 הוא דורג במקום ה-59. ב-23 ביולי 2018, העניק איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי (RIAA) לשיר את תואר הזהב, על מכירות של למעלה מ-500,000 עותקים במדינה, מה שהופך אותו לאחד מהשירים הראשונים בהיסטוריית המדינה שלא יצאו כסינגלים וקיבלו את התואר הזה.

הגרסה שהוקלטה מחדש של "All Too Well", והגרסה הלא ערוכה שלו, בת 10 הדקות, יצאו לאור ב-12 בנובמבר 2021, כחלק מאלבום ההוצאה החוזרת השני של סוויפט, Red (Taylor's Version); סרט קצר המבוסס על השיר, All Too Well: The Short Film, בכיכובם של סוויפט, סיידי סינק ודילן או'בריאן, הופץ לצד האלבום ב-12 בנובמבר.

עד כמה פופולרי חיפוש : "All Too Well" בישראל

5,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button