חוק הרייטינג – כל העדכונים
כל החדשות על "חוק הרייטינג"
-
ועדת המידרוג בסכנת השתלטות: הממשלה רוצה לקבוע את שיטת מדידת הרייטינג כלכליסט
-
למרות התנגדות היועמ"שית, ועדת השרים לחקיקה אישרה את קידום חוק הרייטינג TheMarker
-
הכוח הכלכלי והאינטרסים הפוליטיים: מה עומד מאחורי החוק לשינוי מדידת הרייטינג גלובס
-
"חוק הרייטינג" שמקדם השר קרעי עבר בקריאה טרומית כאן | תאגיד השידור הישראלי
מה אנחנו יודעים על חוק הרייטינג
תאגיד השידור הישראלי, המוכר תחת המותג "כאן" בעברית ובאנגלית ו"מַכַּאן مكان" בערבית, הוא תאגיד סטטוטורי ממלכתי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור, שהחוק הורה על סגירתה והחל את שידוריו בטלוויזיה וברדיו ב-15 במאי 2017. עוד קודם לכך, החל להעלות תכנים דרך רשתות חברתיות.
עם סגירת רשות השידור והטלוויזיה החינוכית, הועברו הארכיונים והזכויות עליהם לרשות התאגיד. התאגיד מפרסם תכנים מהארכיון ברשתות החברתיות תחת השם "כאן ארכיון". התאגיד גם המשיך את פעילות פרויקט הדיגיטציה של הארכיונים לאחר שהועברו לרשותו.
מנכ"ל התאגיד הוא גולן יוכפז ויושב ראש מועצת התאגיד הוא גיל עומר.
תאגיד השידור מפעיל חטיבת טלוויזיה, חטיבת רדיו, חטיבת דיגיטל, חטיבת חדשות וחטיבה ערבית והוא כיום גוף התוכן הגדול בישראל[דרושה הבהרה].
התאגיד מפיץ את הפקותיו בפלטפורמות השונות בטלוויזיה, ברדיו, באתר האינטרנט "כאן", באפליקציות המותאמות לטלוויזיות חכמות, לרכב ולנייד, ובאמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק, SoundCloud, Dailymotion, TuneIn, ואת תוכניות הפודקאסט דרך ספוטיפיי, גוגל פודקאסט, Apple Podcasts, PodTail, OmnyContent, OmnyFM, PlayerFM ו-Podcast Addict.
התאגיד נושא במותג "כאן" החל ממאי 2017, המשמש כמותג מטרייה עבור כלל אפיקי ההפצה של השידורים וגם בחלק משמות תוכניות הרשת שמופצות בדיגיטל. לפני כן, השתמש בלוגו זמני ובשם "התאגיד" בשידורי הניסיון טרם עלייתו לשידור. בתאגיד הסבירו את הבחירה בשם "כאן" כמותג המייצג את התאגיד: "'כאן' מבטא את ההכרה שהשידור הציבורי הוא חלק מהחברה הישראלית, שייך לחברה הישראלית והוא כלי הביטוי לכל המתרחש כאן". את הלוגו יצר סטודיו "פירמה".
בעת תחילת פעילותו טרם סגירת רשות השידור באמצעות רשתות חברתיות, מיתג עצמו כ"כאן בהקמה" ובמהלך שנת השידור הראשונה שלו לאחר סגירתה מיתג עצמו כ"כאן בהרצה". תקופת ההרצה הסתיימה רשמית בשעה 22:00 ב-12 במאי 2018, עת החל שידור שלב הגמר של תחרות האירוויזיון. לכבוד סיום תקופת ההרצה הופק סרטון קצר בכיכובה של נטע ברזילי, נציגת ישראל לאירוויזיון 2018, המציין את סיום תקופת ההרצה של התאגיד.