spotify wrapped – חדשות

כל החדשות על "spotify wrapped"
-
לאחר הביקורת הקשה על שימוש ב-AI: Spotify תשיק סיכום שנה בצ.. כיכר השבת
-
Spotify Wrapped מגיע! זה כנראה ייצא מוקדם יותר ממה שאנחנו רגילים. Jablíčkář.cz
-
"האזנתי לחרא מוזיקה": הגולשים מתכוננים לסיכום השנה של ספוטיפיי ישראל היום
-
Spotify Wrappבקרוב יציף את הרשתות! התוצאות מעניינות יותר ממחצית המשתמשים, אך רק פחות מעשירית משתפים אותן Letem světem Applem
-
ספוטיפיי מציגה "סיכום שבועי" של הרגלי ההאזנה שלכם עם Listening Stats Gadgety
-
- When will Spotify Wrapped 2025 release? Spotify says it's coming soon USA Today
- When will Spotify Wrapped come out? Wait should soon be over Bergen Record
- Spotify Wrapped Drops Soon—After Heavily Criticized 2024 Edition Forbes
- Is Spotify Wrapped out yet? When to expect the music recap Detroit Free Press
- It's Spotify Wrapped season. Here's when to expect annual recaps Pensacola News Journal
- We Have Spotify Wrapped 2025’s Most Likely Release Date elle.com.au
- Spotify Wrapped: When does counting for 2026 start? NewsNation
- Here's How To See Your Spotify Wrapped Results For 2025 Homes To Love
- Spotify Wrapped 2025 release date update: When will it drop? Here's all details The Economic Times
מה אנחנו יודעים על spotify wrapped
Spotify Wrapped (בתרגום חופשי לעברית: ספוטיפיי עָטוּף) הוא קמפיין שיווקי ויראלי של שירות הזרמת המוזיקה השוודי ספוטיפיי, המתפרסם מדי שנה מאז 2016. הקמפיין מתפרסם בכל תחילת דצמבר של כל שנה, ומראה סטטיסטיקות ונתונים על ההאזנות של המשתמש בשירות.
Spotify Wrapped כולל בדרך כלל את חמשת המוזיקאים שהמשתמש האזין להם בתדירות הגבוהה ביותר, את השירים שהמשתמש הקשיב להם הכי הרבה ואת הסוגות המוזיקליות האהובות על המשתמש. גם למפיקי תוכן בפלטפורמה יש גישה לגרסה של Spotify Wrapped, הכוללת את מספר הפעמים שהתוכן שלהם הוזרם באותה שנה. בנוסף לנתונים אישיים, Spotify Wrapped כולל גם מידע על פעילות בשירות כולו. בעוד ש-Spotify Wrapped מכונה בדרך כלל אוסף שנתי של נתונים, רק פעילות מ-1 בינואר ועד תאריך לא ידוע ב-2 החודשים האחרונים של השנה, נספרת עבור כל שנה נתונה.
Spotify Wrapped פופולרי מאוד ברשתות החברתיות, ומדי שנה מגיע למיליוני אנשים ברשתות החברתיות. שחרורו בתחילת דצמבר או בסוף נובמבר בכל שנה, מלווה בדרך כלל בשלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה. הקמפיין השיווקי זכה גם לשבחים וגם לביקורת על כך שהוא מספק לספוטיפיי פרסום בחינם והוא נדון בהקשר לשאלות פרטיות. פרשנים גם ניתחו את ההשפעות של Spotify Wrapped על תעשיית המוזיקה וביקרו אותה.


