Site icon חדשות כלכלה היום: בארץ ובעולם

מבזק חדשות: Taylor Swift

דרדלה בחדשות

כל החדשות על "Taylor Swift"

מה אנחנו יודעים על Taylor Swift

Taylor Swift (בעברית: טיילור סוויפט) הוא אלבום הבכורה של הזמרת-היוצרת האמריקאית טיילור סוויפט. האלבום יצא לאור ב-24 באוקטובר 2006, על ידי ביג משין רקורדס, כשסוויפט הייתה בת 16. סוויפט כתבה שירים לאלבום במהלך השנה הראשונה שלה בתיכון, חלק מהם במשותף עם ליז רוז וכותבים נוספים. סוויפט התנסתה עם מספר מפיקי מוזיקה ותיקים בנאשוויל, אך בסוף החליטה לשכור את מפיק הדמואים שלה נתן צ'פמן. מבחינה מוזיקלית, האלבום הוא בסגנון מוזיקת קאנטרי, ומבחינה מילולית, הוא עוסק במערכות יחסים רומנטיות, שכמה מהן כתבה סוויפט מהתבוננות במערכת יחסים לפני שחוותה אחת בעצמה, ונוגע במאבקיה האישיים של סוויפט בתיכון.

חמישה סינגלים יצאו מהאלבום, כולם הגיעו למעמד פלטינה מטעם איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי (RIAA).‏ "Tim McGraw" יצא כסינגל המוביל, והגיע לעשרת הגדולים במצעד שירי הקאנטרי של בילבורד. "Teardrops on My Guitar" יצא כסינגל השני, והפך לשיר המצליח ביותר באלבום, כשהגיע למקום ה-13 במצעד הבילבורד הוט 100. "Our Song" יצא כסינגל השלישי מתוך האלבום, והפך לשיר הראשון של סוויפט שכבש את פסגת מצעד הקאנטרי של בילבורד, מה שהפך את סוויפט לאדם הצעיר ביותר שיצר וביצע לבדו שיר שהגיע למקום הראשון במצעד. "Picture to Burn" ו-"Should've Said No" יצאו כסינגלים והרביעי והחמישי מהאלבום, והצליחו במצעדי הקאנטרי בארצות הברית. סוויפט קידמה את אלבומה על ידי הופעות חימום לראסקל פלאטס, ג'ורג' סטרייט, קני צ'סני ובראד פייזלי, טים מקגרו ופיית' היל.

Taylor Swift התקבל באופן חיובי על ידי המבקרים, ששיבחו את הכישרון של סוויפט בגיל כה צעיר. האלבום זכה להצלחה מסחרית והשיק את הקריירה של סוויפט במוזיקת קאנטרי. בארצות הברית, שהה האלבום בפסגת מצעד אלבומי הקאנטרי במשך 24 שבועות, והגיע למעמד פלטינה מחומשת מטעם איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי (RIAA), עם מכירות של מעל 5 מיליון עותקים. Taylor Swift נשאר 277 שבועות במצעד הבילבורד 200, מה שהופך אותו לאחד מ-12 האלבומים שנשארו בזמן הארוך ביותר בהיסטוריה של המצעד. האלבום הצליח גם מחוץ למדינת האם של סוויפט, בעיקר בקנדה, באוסטרליה, ובבריטניה. האלבום מכר למעלה משישה מיליון עותקים.

ביולי 2022, מגזין התרבות רולינג סטון דירג את אלבום הבכורה זה ברשימתם "100 אלבומי הבכורה הטובים ביותר בכל הזמנים" במקום ה-32.

עד כמה פופולרי חיפוש : "Taylor Swift" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

Exit mobile version