חדשות היום
Trending

מבזק חדשות: Twitter stock

מניית טוויטר

כל החדשות על "Twitter stock"

מה אנחנו יודעים על Twitter stock

X (נהגה אקס), בעבר טוויטר (באנגלית: Twitter), היא רשת חברתית מקוונת המאפשרת פרסום מסרים קצרים ("מיקרו-בלוגינג") של עד 280 תווים למשתמשים רגילים ו-4,000 תווים למשתמשים עם מנוי "X Premium". הרשת נוסדה במרץ 2006 על ידי ג'ק דורסי, סטודנט באוניברסיטת קורנל ששימש כחבר מועצת המנהלים וכמנכ"ל עד 29 בנובמבר 2021, אוון ויליאמס שכיהן בעבר כמנכ"ל, וביז סטון ששימש כמנהל העיצוב של החברה. באוקטובר 2022 נרכשה על ידי אילון מאסק תמורת 44 מיליארד דולר. באפריל 2023 מוזגה החברה Twitter Inc., שהייתה הבעלים של האפליקציה, לתוך תאגיד אקס, חברת בת של X Holdings Corp שבבעלות מאסק. ב-23 ביולי 2023 הכריז אילון מאסק על מיתוג מחדש של האתר תחת השם "X".

בסיס הממשק נלקח מרעיון שליחת מסרונים בין טלפונים ניידים (SMS), ולכן כונה ה"סמס של האינטרנט". במבנה הבסיסי של טוויטר לכל משתמש יש פרופיל אישי בו הוא מפרסם מסרים, אותם יכולים לקרוא עוקביו. הבחירה אחרי מי לעקוב לא מצריכה את אישורו של הנעקב, אלא אם הגדיר את חשבונו כ"פרטי". את ההודעות ברשת, המכונות ציוצים, ניתן לקבל באתר החברה, דרך מסרונים לטלפון נייד או אפליקציות המשתמשות ב-API המאפשר שימוש מלא בכל תכונות השירות, ללא צורך בגלישה לאתר האינטרנט של החברה. פעילות הליבה של הפלטפורמה היא פרסומית, בהתבסס על מידע הנאסף על המשתמשים.

עד שנת 2012 למעלה ממאה מיליון משתמשים פרסמו 340 מיליון ציוצים ביום, והשירות טיפל בממוצע ב-1.6 מיליארד שאילתות חיפוש ביום. בשנת 2013, טוויטר היה אחד מעשרת האתרים הפופולריים ביותר. נכון ליולי 2023 היו לטוויטר כ-541 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.

אילון מאסק השתלט על טוויטר!

עוברים לטוויטר!

אהלן חברים! בעקבות הסרטון של נונית החלטתי לנסות את טוויטר... וזה טוב. זה מעולה. יכול להיות שנתחיל איזה משהו חדש כולנו יחד? אם פתחתם ...

מהי אפליקציית טוויטר ואיך משתמשים בה? חלק 1 מתוך 3

מהי אפליקציית טוויטר ואיך משתמשים בה? חלק 1 מתוך 3, והפעם בנושא: שימוש באפליקציה.

עד כמה פופולרי חיפוש : "Twitter stock" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

Elon Musk claims he has acquired Twitter ‘to help humanity’ - The Guardian

27 באוקטובר 2022 - The Guardian

Elon Musk claims he has acquired Twitter ‘to help humanity’  The Guardian...

Musk’s deal for Twitter looks set to go with original $44B price tag - Cointelegraph

5 באוקטובר 2022 - Cointelegraph

Musk’s deal for Twitter looks set to go with original $44B price tag  Cointelegraph...

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button