חדשות היום

חדשות היום:  בריטני ספירס

כל החדשות על "בריטני ספירס"

מה אנחנו יודעים על בריטני ספירס

בריטני ג'ין ספירס (באנגלית: Britney Jean Spears; נולדה ב-2 בדצמבר 1981) היא זמרת, רקדנית, שחקנית ואשת עסקים אמריקאית. מכירות אלבומיה מסתכמות בכ-150 מיליון עותקים, מה שהופך אותה לאחת מהאמנים הנמכרים ביותר בעולם. ספירס נחשבת לסמל בולט בז'אנר הפופ והטין פופ, ומכונה בתקשורת "נסיכת הפופ".

הקריירה שלה החלה בגיל 12 כשהופיעה בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית של דיסני "מועדון מיקי מאוס". היא פרצה לתודעה בגיל 16, בשנת 1998, עם הלהיט "Baby One More Time...", שהצליח להישאר במצעד הבילבורד הוט 100 במשך 32 שבועות לאחר שכבש את המקום הראשון, השהות הארוכה ביותר במצעד לאמן יחיד. שני אלבומי האולפן הראשונים של ספירס, ...Baby One More Time (1999) ו-Oops!... I Did It Again (2000), זכו להצלחה בינלאומית, והיא הפכה לאמן הנוער הנמכר ביותר אי פעם.

ספירס אימצה תדמית בוגרת יותר עבור אלבומיה Britney (2001) ו-In the Zone (2003) וכיכבה בבכורה קולנועית בסרט "קרוסרודס". לאחר הקמת משפחה ולידת בניה, חוותה ספירס שורה של משברים מסוקרים ביותר שהובילו לעניין ציבורי רב בחייה האישיים. את אלבומה החמישי Blackout (2007) הוציאה בשיאם של משברים אישיים אלו, תוך גירושים מתוקשרים ומלחמה משפטית על משמורת ילדיה. מצבה הוביל לאפוטרופסות עליה מצד אביה, שנמשכה עד נובמבר 2021. היא חזרה לפסגת המצעדים עם האלבומים Circus (2008) ו-Femme Fatale (2011). ב-2013 החלה מופע קבע בלאס וגאס שנמשך עד סוף 2017, שבמהלכו הוציאה שני אלבומים נוספים Britney Jean (2013) ו-Glory (2016). ב-2019 הייתה אמורה להתחיל מופע קבוע נוסף, אך המופע בוטל וספירס הכריזה שהיא לוקחת הפסקה מהקריירה המוזיקלית שלה. עד 2021 ניהלה מאבק משפטי מול אביה בעניין האפוטרופסות שזכה להד ציבורי ותקשורתי גדול, ולמספר סרטים דוקומנטריים שעסקו באופטרופסות. בנובמבר 2021, לאחר כ-14 שנים, בוטלה האפוטרופסות על ספירס.

ספירס היא אחת משלושת האמנים הבודדים בהיסטוריה שהצליחו לכבוש את פסגת מצעד הבילבורד 200 שש פעמים, עם שישה אלבומים שונים בסך הכל. חמישה משיריה הגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100; "...Baby One More Time", "Womanizer" ,"3" ,"Hold It Against Me" ו-"S&M". סינגלים אחרים כמו "Oops!... I Did It Again" ו-"Toxic" זכו להצלחה גדולה בכל העולם. בשנת 2011, בזכות הסינגלים "3" (2009), ו-"Hold It Against Me" (2011), הפכה ספירס ביחד עם מריה קארי לאמן השני שהצליח לכבוש פעמיים את פסגת המצעד בשבוע בכורתם של שני הסינגלים. מגזין הבילבורד דירג אותה בתור האמן השמיני המצליח ביותר בארצות הברית בשנות האלפיים. יותר מ-70 מיליון עותקים מתקליטיה נמכרו בארצות הברית בלבד, כשמתוכם 36.9 מיליון עותקים דיגיטליים. בארצות הברית, ספירס מוכרת גם כאמנית הרביעית הנמכרת ביותר על פי נילסן סאונד. בין היתר, נחשבת ספירס לאחד מהאמנים הנמכרים ביותר בשנות האלפיים.

לספירס פרס גראמי, עשרה פרסי בילבורד, 24 סינגלים במקום הראשון במצעדי הבילבורד השונים, תשעה פרסי בחירת הנוער, 7 שיאי גינס, פרס המילניום בטקסי פרסי הבילבורד, שמונה פרסי EMA ושישה פרסי VMA, כשאחד מהם הוא פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון שקיבלה בשנת 2011.

בשנת 2004 השיקה ספירס את מותג הבשמים שלה בחסות חברת הקוסמטיקה "אליזבת ארדן". המכירות של המותג עלו על יותר מ-1.5 מיליארד דולר, נכון לשנת 2012. באותה השנה, מגזין פורבס הכריז עליה כעל המוזיקאית הנשית עם השכר הגבוה ביותר בשנים 2001 ו-2012, עם רווחים של 58 מיליון דולר. עד 2012 ספירס הגיעה לראש רשימת הסלבריטאים הכי מבוקשים של מגזין Yahoo! שבע פעמים תוך שתים עשרה שנים. ספירס היא הידוענית אותה חיפשו הכי הרבה פעמים באינטרנט בשנים 2001–2003, 2005–2008 ו-2021; שיא חיפושים לידוען מאז תחילת עידן האינטרנט. מגזין טיים מינה את ספירס לאחת ממאה האנשים המשפיעים ביותר בעולם בשנת 2021, ובמקביל גם זכתה בסקר הקוראים על ידי קבלת מספר הקולות הגבוה ביותר.

Britney Spears - ...Baby One More Time (Official Video)

Watch the official music video for "...Baby One More Time" by Britney Spears Listen to Britney Spears: ...

Britney Spears - Oops!...I Did It Again (Official HD Video)

"Oops!...I Did It Again" by Britney Spears Listen to Britney Spears: https://BritneySpears.lnk.to/listenYD Subscribe to the official ...

Britney Spears - Sometimes (Official HD Video)

"Sometimes" by Britney Spears Listen to Britney Spears: https://BritneySpears.lnk.to/listenYD Subscribe to the official Britney ...

Britney Spears - Born To Make You Happy (Official HD Video)

"Born To Make You Happy" by Britney Spears Listen to Britney Spears: https://BritneySpears.lnk.to/listenYD Subscribe to the ...

עד כמה פופולרי חיפוש : "בריטני ספירס" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

Back to top button