Site icon חדשות כלכלה היום: בארץ ובעולם

צרפת – כל העדכונים

כל החדשות על "צרפת"

מה אנחנו יודעים על צרפת

צָרְפַת (נקראת רשמית: הרפובליקה הצרפתית; בצרפתית: République française, "רֶפובְּלִיק פרָאנְסֶז") היא מדינה במערב אירופה המחזיקה גם מספר טריטוריות ביבשות אחרות. היא משתרעת בין הים התיכון בדרום, מפרץ ביסקאיה במערב, התעלה האנגלית בצפון-מערב, ונהר הריין והאלפים במזרח.

צרפת המטרופוליטנית גובלת בבלגיה ובלוקסמבורג בצפון-מזרח, בגרמניה, בשווייץ ובאיטליה במזרח, במונקו בדרום-מזרח, ובאנדורה וספרד בדרום. לצרפת חיבור יבשתי מלאכותי לממלכה המאוחדת באמצעות מנהרת התעלה, העוברת מתחת לתעלה האנגלית. צרפת היא המדינה המתויירת ביותר בעולם; בשנת 2018 הגיעו אליה 89.4 מיליון תיירים זרים.

צרפת היא רפובליקה דמוקרטית, ועקרונותיה המרכזיים מבוטאים בהצהרת זכויות האדם והאזרח. כחברת ארגון המדינות המתועשות (G7)‏ ו-G20, זוהי מדינה מפותחת אשר כלכלתה מהגדולות בעולם. היא אחת המדינות המייסדות של האיחוד האירופי ושל ברית נאט"ו, והמדינה הגדולה ביותר באיחוד האירופי מבחינת שטח והשנייה בגודל האוכלוסייה והכלכלה. צרפת היא גם אחת החברות המייסדות של האו"ם ומוענקת לה זכות וטו במסגרת חברותה הקבועה במועצת הביטחון של הארגון; צרפת היא מדינה בעלת נשק גרעיני באופן רשמי.

צרפת הוא גם שם הארץ של העם הצרפתי ושל גלגוליה הקודמים של מדינתו.

Top 10 Places To Visit In France - 4K Travel Guide

France is easily one of the most incredible countries in the world! Enjoy this 4K travel guide across France's most beautiful places.

TOP 10 Things to Do in PARIS | France Travel Guide

10 best things to do in Paris Get our Paris PDF travel guide for ONLY $6.99 https://gum.co/PrsGD By purchasing our ...

עד כמה פופולרי חיפוש : "צרפת" בישראל

1,000+ (חיפושים)
מָקוֹר

תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס

Exit mobile version